قوانین و مقررات گروه افق بعلاوه یک
گروه افق بعلاوه یک در تمامی ساعات و روزهای هفته به کاربران خود امکان ثبت سفارش را میدهد.
همچنین پردازش و ارسال سفارشات برای کالاهای دیجیتال در تمام روزهای هفته و برای کالا های غیر دیجیتال تنها در روزهای کاری به معنای روزهای غیر از تعطیلات رسمی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی مدت 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری بازپرداخت میشود.
گروه افق بعلاوه یک این اختیار را دارد تا بدون اطلاع قبلی، فروش محصولات خود را به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، متوقف کند. همچنین گروه افق بعلاوه یک این حق را دارد که تا در صورت وجود هر گونه مشکلی در موجودی کالا سفارش مشتری را بلا اثر کرده و وجه دریافتی را طی حداکثر 72 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری که کاملا باید از لحاظ نام و مشخصات، با مشخصات حساب مبدا تطابق داشته باشد، عودت دهد.
- تمامی مشتریان و کاربران باید پیش از ثبت سفارش، اطلاعات محل سکونت و محل تحویل سفارش را به طور کامل و دقیق تکمیل کنند و در صورت هرگونه فقدان و یا مشکلی در محتوا آدرس، ایمیل و شماره تماس؛ گروه افق بعلاوه یک در جهت حفظ دقت ارسال سفارشات، محصول را تا پیش از اصلاح ایرادات به مشتری تحویل نخواهد داد.
- در صورتی که شما یک محصول را به سبد خرید اضافه میکنید، این موضوع به هیچ عنوان به معنای رزرو کالا برای شما نیست و تنها در صورت ثبت نهایی سفارش، گروه افق بعلاوه یک میتواند محصول را برای مشتری تامین کند و در غیر این صورت وجوه دریافتی حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش عودت داده میشود.
- گروه افق بعلاوه یک در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان عزیز در سرتاسر کشور، نهایت تلاش خود را میکند تا با بهرهگیری از بروزترین شیوههای بسته بندی کالا، سفارش را استاندارد و ایمن به دست مشتری برساند، با این حال در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکلی در حین فرآیند حمل و نقل و تحویل کالا، مسئولیت آن بر عهده شرکت حمل و نقل است. همچنین گروه افق بعلاوه یک در راستای جبران خسارت، تلاش میکند در کنار مشتری باشد و در طی کردن فرآیند اداری دریافت خسارت، به مشتری کمک کند، هر چند در این زمینه هیچ مسئولیت حقوقی برعهده گروه افق بعلاوه یک نمیشود.
گروه افق بعلاوه یک در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، تا 7 روز مهلت تست و تعویض کالا را به تمامی مشتریان ارائه میدهد. با این حال تنها در صورت وجود هرگونه نقص فنی در عملکرد کالا، این خدمات فعال میشود و در صورت وجود آسیب فیزیکی و یا ظاهری، فروشگاه کسرا پارسه هیچ تعهدی در قبال تعویض کالا ندارد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای از جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
شرایط بازگشت کالا و توضیحات تکمیلی
در صورتی که کالا دارای مشکل سخت افزاری بوده و یا مشخصات کالای ارسال شده با مشخصات مندرج در سایت و فاکتور مغایرت داشته باشد، مشتری محترم میتواند ظرف مدت 7 روز از تاریخ صدور فاکتور، کالا را بازگشت دهد.
هزینه حمل بازگشت کالا و ارسال کالای جایگزین به عهده گروه افق بعلاوه یک میباشد.
ایرادات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش و… که در زمان ارسال رخ داده باشند شامل ضمانت بازگشت کالا نمیباشد پس در زمان تحویل کالا به بسته بندی و محتویات داخل آن دقت نمائید.
ایرادات نرمافزاری و استفاده نادرست از محصول (استفاده برخلاف موارد توضیح داده شده در کاتالوگ هر محصول) شامل ضمانت بازگشت کالا نمیشود.
در صورتی که کالا شامل ضمانت بازگشت کالا گردید مشتری گرامی میتواند وجه خود را ظرف 48 ساعت کاری دریافت کند.
لطفا در زمان تحویل کالا وجود اقلام همراه و کارت گارانتی محصول را نیز بررسی نمایید (در صورت مفقود شدن اقلام همراه و یا کارت گارانتی امکان تعویض و یا مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت).
وجه بازگشتی به مشتریان گرامی تنها به حساب شخصی که سفارش را ثبت کرده و با ارائه کد ملی انجام می پذیرد.
پس از گذشت 7 روز ضمانت بازگشت کالا، خدمات گارانتی و پشتیبانی برعهده شرکتی است که در هر محصول به عنوان گارانتی قید شده است.
در مورد کالاهایی که بدون گارانتی میباشند مهلت تست برای تهران 24 ساعت و برای شهرستان 72 ساعت از تاریخ تحویل میباشد.
پاسخگویی
گروه افق بعلاوه یک همواره پاسخگوی سوالات و درخواستهای مشتریان گرامی خواهد بود.
کاربران میتوانند در ساعات اداری از طریق تلفن: 26801648-021 و یا تلفن همراه: 9101888424 و با ایمیل: info(@)plusonehorizon.ir با کارشناسان گروه افق بعلاوه یک تماس بگیرند.
و در ساعات غیر اداری و تعطیلات می توانند از طریق ایمیل: info(@)plusonehorizon.ir با کارشناسان ما در تماس باشند.
حریم شخصی
گروه افق بعلاوه یک ضمن پایبندی و اصول و قوانین رعایت حریم خصوصی کاربران با بکار گیری اصول استاندارد و حرفه ای همواره در جهت حفظ حریم خصوص کاربران خود تلاش کرده و اطلاعات کاربران در این وب سایت را بدون رضایت و در خواست کاربران در اختیار دیگران قرار نخواهد داد.
شکایات
کاربران میتواند شکایات خود را در هر مورد ازطریق ایمیل: info(@)plusonehorizon.ir یا از طریق صفحه تماس با ما ثبت نمایند.